nedjelja, 1. siječnja 2012.

2012

Želim vam svima megasretnu 2012.! 


A sad, žao mi je što post "Zagreb" nisam nastavila onda kad sam trebala, ali crknuo mi je laptop. Fotke ću stavit u slijedećem postu. Svečano obećajem. Nego, vratimo se mi na aktualnu temu. U sekundi su nas prebacili iz 2011. u 2012. U sekundi su sve naše lijepe uspomene postale lanjske. A pred nama je ogromna praznina 2012. koju tek trebamo ispuniti smijehom i suzama. Prošla godina više nije tako blizu, već je baš to: prošla. Ušla sam u Novu godinu gledajući Sex & The City bez svoje drage frendice. Zato što je ona bila par ulica dalje na dočeku sa ljudima svoje dobi. Ja sam malo mlađa od nje. I tako, ove godine nisam bila na nikakvoj zabavi, nije mi se dalo. Dočekala sam ju doma uz Carrie, Samanthu, Charlotte i Mirandu. And, of course, Mr. Big. Okej, sad se moram ići prejedati kolačima, tako da vas pozdravljam. Nastavak "Zagreb" posta: uskoro


Želim vam svima megasretnu 2012.! 

Nema komentara:

Objavi komentar