nedjelja, 8. siječnja 2012.

I'm Forrest. Forrest Gump.


Jučer su ga prikazivali na RTL-u. Jedan od najboljih filmova koje sam ikad gledala. OBOŽAVAM GA! Moja prijateljica i ja se često znamo šaliti da smo rođene u krivo vrijeme, da smo propustile lijepe godine iz druge polovice 20. stoljeća. (Dakako, tad je bio rat u Vijetnamu, a i krajem 20.st. izbio je i rat ovdje kod nas. Bilo je puno groznih stvari, ali, je li nam sada zbilja toliko bolje?) Govorimo to iz razloga što ima toliko stvari koje nas zanimaju, a propustile smo ih. 

Forrest Gump me očarao svojom pričom. Btw, dok ovo pišem, ujedno i gledam snimku od jučer. :)). Film je tako dirljiv i stvaran, a Tom Hanks je odlično odglumio čovjeka ispod prosječne inteligencije. Jedino žalim što nismo čuli što je Forrest imao reči o ratu u Vijetnamu. Oprostite, ali ne mogu više pričati zbog čega mi se film sviđa, svi koji su ga pogledali znaju o čemu govorim.
Moram ići plakati. 

                                                                                                            Pozdrav, vaša Ofca


My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

Nema komentara:

Objavi komentar